Pada 21 Januari 2011 yang lalu, Perpustakaan Dato’ Jaafar Hassan telah menganjurkan majlis bagi meraikan persaraan Timbalan Ketua Pustakawan Kanan yang juga Ketua Perpustakaan UiTM Perlis, Pn Fatimah Md Arshad. Setelah berkhidmat selama lebih 34 tahun, beliau akan bersara wajib pada 24 Januari 2011. Dalam majlis yang turut dihadiri Pengarah Kampus UiTM Perlis, Prof. Dr. Hj. Khudzir Hj. Ismail, Pn Fatimah dalam amanatnya mengingatkan kakitangan agar bekerja sebaik dan seikhlas mungkin tanpa terlalu mengharapkan ganjaran.

Beliau cukup dikenali dengan sifat yang tegas dalam membuat keputusan serta menitikberatkan disiplin. Warga PDJH mengucapkan semoga berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi selepas ini serta selamat berbahagia disamping keluarga yang makin membesar.

Jasamu tetap dikenang. Puan Fatimah Md Arshad adalah Ketua Perpustakaan UiTM Perlis ...bersara pada 24 Januari 2011. Mengabadikan diri untuk anak bangsa di UiTM selama 34 tahun sudah tentu menjadi sesuatu yang sedih dan menyakitkan untuk meninggalkan tempat yang memberi seribu kenangan manis ini. Semoga persaraan ini hanya mengubah tempat untuk beliau meneruskan khidmat bakti kepada anak bangsa. Kami semua akan merindui jasabaktimu. Selamat bersara.

sumber

http://perlis.uitm.edu.my/library/index.php?option=com_content&view=article&id=96:persaraan-ketua-perpustakaan&catid=59:muka-depan

http://kiasan.blogspot.com/2011/01/selamat-bersara-ketua-perpustakaan-uitm.html

Posted via email from perpustakaanuitm's posterous

Post a Comment

Terbaru Lebih lama