Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) akan menganjurkan Program Team Building (Transformasi Diri dan Kerja Berpasukan) PTAR pada 19-21 April 2018 bertempat di Murni Camp, Gopeng Perak.


Program Team Building (Transformasi Diri dan Kerja Berpasukan PTAR)
Objektif:
1. Membangunkan warga kerja PTAR ke arah kecemerlangan diri kerjaya dan organisasi serta menyeimbangi jati diri, mental, kerohaniaan dan kecergasan fizikal.
2. Meningkatkan penglibatan, komitmen dan motivasi staf dalam mewujudkan suasana harmoni di dalam organisasi.
3. Menanamkan semangat kecintaan milik bersama (self-belonging).
4. Membina motivasi individu dan pasukan kerja yang mantap dan berdaya saing.
5. Membudayakan kerja berprestasi tinggi dan menjuarai kecemerlangan PTAR serta UiTM secara berterusan. Peserta: 60 orang (P&P dan Pelaksana)
Jawatankuasa Team Building PTAR telah  menyenaraikan seramai 70 orang staf PTAR yang terdiri daripada Kumpulan Pengurusan & Profesional serta Pelaksana sebagai peserta program ini. Staf PTAR yang terpilih hendaklah memberikan sepenuh komitmen dan merancang urusan peribadi lebih awal bagi menghadiri program tersebut.
Diharapkan program ini dapat mengukuhkan lagi keupayaan dan kewibawaan serta memperkasakan kapabiliti kepimpinan di kalangan staf Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR). Semoga program yang dirancang ini mendapat sokongan padu daripada tuan/puan dan berjalan dengan lancar.
Like & Follow Us

 

Post a Comment

Terbaru Lebih lama