23 Mei 2023 (Selasa) - PTAR Undang-Undang telah menerima kunjungan 40 orang delegasi daripada Fakultas Hukum, Universitas Islam Bandung (UNISBA) yang terdiri daripada para Pensyarah, staf Pentadbiran dan Pelajar Pascasiswazah. Lawatan ini adalah hasil daripada kolaborasi Fakulti Undang-Undang dan Fakultas Hukum Universitas Islam Bandung bersama PTAR Undang-Undang UiTM Shah Alam.

Lawatan yang berlangsung selama 3 jam ini dimanfaatkan oleh delegasi bagi pencarian sumber bahan fizikal dan digital perpustakaan serta sesi konsultasi cara pencarian dan penggunaan bahan perpustakaan bagi tujuan penyelidikan dan pembelajaran. Bersama-sama lawatan delegasi ini adalah Pegawai Perhubungan (LO) Perpustakaan Fakulti Dr. Faridah Hussain.



Turut mendapat perhatian delegasi adalah Program Free Market yang dijalankan oleh pihak PTAR Undang-Undang. Program Free Market ini adalah berkonsepkan "Do you need? take one. Like to help? Leave one" yang memberi sumbangan terhadap pelaksanaan agenda "Sustainable Development Goal" (SDG) 1 - "No poverty".
Terima kasih di atas sokongan semua dan semoga ketemu lagi.

Post a Comment

Terbaru Lebih lama