Perpustakaan Tun Abdul Razak dengan kerjasama Kementerian Pendidikan Malaysia, Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Perak dan Perpustakaan Universiti Teknologi MARA Kampus Cawangan Perak akan menganjurkan Bengkel Pengurusan Pusat Sumber Sekolah-sekolah Menengah Negeri Perak pada 13hb-15hb Julai 2010 bertempat di Hotel Seri Malaysia Ipoh Perak.


Sebanyak 7 kertas kerja akan dibentangkan pada sesi bengkel yang bertemakan  ‘Pusat Sumber Cemerlang Penjana Generasi Gemilang’. Bengkel Pengurusan Pusat Sumber Sekolah-sekolah Menengah Negeri Perak ini akan dirasmikan oleh Y.Bhg. Prof. Madya Sr. Hj. Mohd Fisal bin Ishak.  

Penganjuran pada kali ini akan melengkapkan pusingan penganjuran bengkel pengurusan pusat sumber sekolah-sekolah menengah untuk seluruh negeri di Malaysia termasuklah Sabah dan Sarawak.  Besarlah harapan kami di pihak penganjur semoga bengkel yang dianjurkan sebanyak 2 kali setahun ini dapat memberikan maklumat, pengetahuan dan pendedahan kepada guru-guru penyelaras pusat sumber khasnya supaya lebih cekap dalam mengurus tadbir pusat sumber sekolah masing-masing.



Follow us at

Post a Comment

Terbaru Lebih lama