Pada sebelah petang, 6 Januari 2023 (Jumaat), lawatan kerja Ketua Pustakawan UiTM diteruskan ke PTAR Kampus Bertam. Encik Jamalludin bin Hj. Sulaiman telah diiringi oleh Dr. Hjh Zalifah binti Awang Zakaria (Timbalan Ketua Pustakawan) dan Dr. Hjh Adlina binti Abdullah (Timbalan Ketua Pustakawan).




Lawatan kerja ini telah disambut oleh Ketua Perpustakaan Cawangan Pulau Pinang iaitu Puan Hayati Mokhtaram serta pustakawan dan staf perpustakaan di sana. Encik Jamalludin bin Hj. Sulaiman amat berbesar hati dan mengucapkan ribuan terima kasih kepada Encik Amir Heberd Abdullah, Penolong Rektor Kampus Bertam yang sudi dan bersama-sama meluangkan masa dalam lawatan kerja ini.
Lawatan persekitaran perpustakaan Kampus Bertam turut diadakan dan pada masa yang sama, turut berkesempatan bertukar pandangan dan pendapat bagi meningkatkan kualiti perkhidmatan perpustakaan supaya dapat memenuhi kehendak warga kampus.


Alhamdulillah, selesai lawatan kerja Ketua Pustakawan ke PTAR Cawangan Pulau Pinang. Terima kasih diucapkan diatas sambutan dan komitmen yang diberikan sepanjang lawatan ini berlangsung.

Post a Comment

Terbaru Lebih lama